< Till bloggens startsida

Dag 2

9 saker om dig själv

1. Jag älskar att gå omkring (men med tröja på) utan bh (!!)
2. Jag älskar att dansa, jag gör de överallt.
3. Jag tycker väldigt mycket om att kolla på fotboll och annan sport, men gör de alldeles för sällan.
4. Jag visar oftast att jag är glad, men kan vara hur ledsen som helst. Det finns bara en jag visar mina riktigt känslor för.
5. Jag är innerligt kär i Justin Bieber, och jag vill bli hans ''one less lonely girl'' <3
6. Jag tycker inte om att sova, jag går ganska ofta och lägger mig sent och vaknar tidigt. Vill inte slösa bort alla bra ögonblick.
7. Jag är väldigt lat, gör oftast det mesta i sista minuten.
8. Jag älskar att läsa bloggar, och om andras liv.
9. Det går inte en dag utan att jag saknar Berith, hon var en fin person och jag skulle göra vad som helst för att hon skulle få komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0