< Till bloggens startsida

Morgonfågel.

Visste du att..

att jag vill ha - en fet jävla godispåse.
att min senaste kyss - var rätt random, men mysig.
att jag lyssnar mest på - min favorit, jusitn <3
att jag pratar - way too much.
att jag inte gillar - skolan just nu.

att min första riktiga kyss med betydelse - va tillsammans med min första riktiga kärlek.

att jag avskyr när folk snackar - om mig bakom min rygg.

att kärlek är - något av de finaste som finns.
att jag gillar att - mysa.
att jag alltid kommer att - stå för den jag är.
att jag är förälskad i - justin bieber...
att sist jag grät var - var i förrgår.
att min mobiltelefon är - är en xperia arc.
att när jag vaknar på morgonen - är jag trött.
att innan jag går och lägger mig - tänker jag på dagen som varit.
att idag har jag - varit på synsam och kollat på glasögon.
att jag just nu tänker på - hur jävla fin justin är.
att i kväll ska jag - sjunga i kören för första gången på riktigt länge.
att i morgon kommer jag - sova länge, har sovmorgon.
att jag hoppas - att min framtid blir precis som jag drömt om att den skulle bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0