< Till bloggens startsida

Dag 1 - Berätta om dig själv

Dag 1 - Berätta om dig själv
Dag 2 - En vän jag står nära
Dag 3 - Första kärleken & hur blev ni tillsammans
Dag 4 - Det du älskar mest
Dag 5 - Bästa killkompisen
Dag 6 - 10 saker ni kanske inte vet om mig
Dag 7 - Vad har du för mobiltelefon?
Dag 8 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör
Dag 9 - Ett sommarminne
Dag 10 - Min kärlek
Dag 11 - Sporter jag gått på genom tiderna
Dag 12 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
Dag 13 - Någon du saknar
Dag 14 - Någon/några du alltid har roligt med
Dag 15 - Vad jag ser mest fram emot iår.

Kan väl börja på en gång med den här lilla listan.



Mitt liv är rätt ''normalt'' om jag får säga de själv. Bor i Hultsfred med min mamma, två syskon (Simon & Molly) och styvfar Peter. Går i skolan i VImmerby, samhällslinjen med inriktning media, jag har världens bästa klass, verkligen!
Jag ÄLSKAR gymnastik och om jag fick skulle jag spendera all min tid i Hagadal och träna mina små gymnaster. Men det hinner jag såklart inte för mycket av min fritid går åt till att plugga och umgås med mina alldeles för fina vänner!
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0