< Till bloggens startsida

inget liv.

VEM
vem är i rummet med dig? massa. mn jag är med jonathan och dijana.
vem smsade du senast? olivia.
vem fick du senast sms av? olivia.
vem tänker du på just nu? justin bieber. . .
vems hus var du i senast? mitt egna <3
vem är din favoritsläkting? min morfar.

VAR
var är din mobiltelefon? bredvid datorn.
var handlar du mest? konsum <3
var önskar du att du bodde? L.A.
var befinner du dig om 20 min? På samma äckliga stol skulle jag gissa på.

VAD
vad åt du senast? euhm.... ett äpple tror jag.
vad drack du senast? vatten :(
vad är det för färg på dina byxor? SVART <3
vad är den närmaste saken som är blå? min blåa plupp på min nyckelknippa.
vad har du på fötterna? skor och strumpor.
vad är din favoritfärg? svart och röd och limegrön.
vad hör du just nu? massa prat och lite musik i bakgrunden.
vad gör du när du inte kan sova? kollar facebook och twitter

HAR DU NÅGONSIN
har du någonsin sovit i någon annans säng? nej -.- MEN JO FÖRFAN.
har du någonsin hånglat på en bio? yes.
har du någonsin hånglat i skogen? eheeeeeee, ja.
har du någonsin tyckt din kusin varit het? MEN NEJ.
har du någonsin kört över hastighetsgränsen? med vad? cykeln eller? jo men aa. de är klart....
har du någonsin målat om ditt rum? ohyes.
har du någonsin dansat framför en spegel? ALLTID.
har du någonsin fått hicka? ganska ofta.
har du någonsin tagit pengar från en kompis? men neje.
har du någonsin varit i slagsmål? HAHA, ja.
har du någonsin haft känslor för någon som inte kännt detsamma tillbaka? ehm.... nej, inte vad jag vet just nu.
har du någonsin ätit en mask? USCH nej.
har du någonsin saknat någon? hela tiden.
har du någonsin funderat över din framtid? varje sekund av varje minut av varje dag.
har du någonsin haft näsblod? en gång.
har du någonsin berättat något för någon som du inte borde ha gjort? yeeea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0